1️⃣ Nie działaj w pośpiechu
Często firmy decydują się na realizację spotu reklamowego, wybierają twórcę, realizują zdjęcia. Wychodzi piękny gotowy produkt. Pełni entuzjazmu wrzucają go do sieci. Film pięknie “klika się” przez pierwsze dni. Z każdym kolejnym dniem zaangażowanie klientów spada. Jednak co dalej? Wydaliśmy duży budżet, który nie przyniósł nam zwrotu. Co zrobiliśmy nie tak? 🤔
2️⃣ Określ swój cel
Czy w dziale marketingu określiłeś cel, jaki spełnić ma video? Każdy od razu odpowie: “Tak! Ma zwiększyć popularność!”. Czyli co? Zrobić szum, opowiedzieć o wszystkim, oczywiście wspomnieć o historii, każdym produkcie, aaa i o nagrodach. Może jednak należy zrobić burzę mózgów i wypisać konkretne cele, jakie reklama powinna spełnić i podążać schematem celu, a nie ogólnej informacji? ✌️
3️⃣ Zaskocz kreacją
Innowacyjność jest ważna. Często lepiej jest zrobić coś, czego jeszcze nie było. Ważny jest pomysł. Często firmy rozmawiając z naszą agencją, pokazują przykłady najbliższej konkurencji. Firma ABC chce mieć taką promocję, jak XYZ, zupełnie nie zdając sobie sprawy z tego, że w tej chwili konkurencja tworzy nową kampanię, którą po raz kolejny wyprzedzi ich firmę. Tworząc swój plan, zawsze zaskoczysz klienta i będziesz o krok dalej. 👌
4️⃣ Pamiętaj o cykliczności
Tutaj muszę zmartwić wszystkich tych, którzy ciągle myślą, że jeden film załatwi sprawę.Nasz klient chce mieć z nami kontakt. Musi wiedzieć, że firma istnieje, pracuje na pełnych obrotach. Dzięki temu stajemy się autentyczni i przede wszystkim zostajemy w podświadomości klienta. Ten, dokonując wyboru produktu, musi od razu łączyć swoją potrzebę z naszym produktem. 👍
5️⃣ Określ grupę docelową
To najtrudniejszy klucz strategii. Zajmuje on często wiele godzin analiz i przemyśleń. Sprawy oczywiste często należy odsunąć na bok, poszukać i pomyśleć: czym zajmuje się nasz klient, w jaki sposób szuka treści, jakie ma zainteresowania oraz co ostatnio spotkało go w życiu.👏
❤️ Tak przemyślana strategia ułatwi Ci określenie w jakiego rodzaju marketing video powinieneś zainwestować. Ważne, by trud włożony we wdrożenie strategii video marketingowej, przynosił realne korzyści!
☎️ 603648830